13 Ocak 2010 Çarşamba

Bi Nevi Önsöz

“Blog mu? Oda ne? Ne işe yararmış o?”
Bilmiyorum ki, dedim bende kardeşime. Gerçekten bilmiyorum çünkü internetle, diğer sitelere girmek hariç pek bi bağlantım yok benim. Kayıtlı olduğum forum veya benzeri bir yer varsa oraya girerim, gezinirim, sonrada çıkarım. Msn’de de pek takılmam. Anlayacağınız bilgisayar bana uzak, ben ona uzağım. Facebook sayfam bile yok, aslında vardı, ama kendini bilmez ve ayrıca benimde bilmediğim birisi girip Facebook sayfamı çalmış. Ne işin olur senin benim Facebook’umla ama, dimi?! Aynı dönemlerde Msn’imi de çalmıştı o kendini bilmez ve ayrıca benimde bilmediğim birisi. Şimdilerde başka sayfalarda takılıyorum zaten. Her neyse. Bu blogu da zaten birçok arkadaşımın ısrarı ile açtım çünkü yazı yazmasını seven biriyim ve yazdıklarımı birileriyle paylaşmak, çok büyük bir zevk benim için. İyi bir yol gibi görünüyor, şimdilik. Umarım başladığı gibi gider, iyi ve hızlı olarak yani…
Matematik sınavından çıkmış birinin hali nasıl olursa, bende öyleyim şu anda. Başım ağrıyor ve uykusuzluğun getirdiği sıkıntılar her yanımı esir almış durumda. Arkamdaki iki çocukta oynadıkları oyunun verdiği keyifle bağırıp duruyorlar. Tek çare, az önce oturduğum bilgisayarın başından kalkıp, sessiz bir yerlerde kendimle kalmak. Çünkü o iki çocuk, odamdan çıkmayacaklar, çoooooook uzun bir süre daha…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder